Inzerce práce v gastronomii, hotelnictví, lázeňství a cestovním ruchu
    
    
     20. listopadu 2017   |   10:28
Uživatel nepřihlášen



Pokročilé hledání 

Kuchařské školy mění socialistickou výuku

Trénink výkonných zaměstnanců hotelů a restaurací

Trénink výkonných zaměstnanců hotelů a restaurací

"Vyjímečná péče o zákazníka je cestou k odlišení se od konkurence!"

Jsme přesvědčeni o tom, že výjimečná péče o zákazníka je jedna z mála věcí, která může hotel či restauraci odlišit od konkurence. Výzkumy ukazují, že ohromujících 68 % zákazníků odejde ke konkurenci z důvodu neodpovídajícího přístupu nebo lhostejnosti jediného zaměstnance.

Pojďme společně najít způsob, jak si tyto zákazníky udržet a získat jejich větší loajalitu!

Develor Tréninky pro výkonné zaměstnance hotelů a gastronomických zařízení jsou zaměřeny na tzv. okamžiky pravdy, které určují, zda host zůstane, vrátí se i příště a jestli poskytne spontánní pozitivní doporučení i dalším potencionálním zákazníkům. Během našich kurzů se věnujeme také tomu, jak realizovat úspěšný a efektivní upselling a rovněž rozebíráme nejčastější chyby, kterých se dopouštějí i zkušenější zaměstnanci. Vysvětlujeme základní zákaznickou typologii, která objasňuje různá chování zákazníka a současně posiluje interpersonální dovednosti zaměstnanců.

Cílem Develor akademie pro liniové hotelové zaměstnance tedy je, aby si řadoví zaměstnanci uvědomili, že změnou vlastního přístupu a postoje se stanou nezastupitelní v rozvoji firmy. To přinese spokojenost jak podniku, tak jim.

Tyto tréninky organizujeme ve spolupráci s pracovním portálem www.gastroprace.cz.

Develor Czech s.r.o.

Kontakt:

Tel: +420 236 080 180

Mobil: +420 724 173 182

E-mail: jana.horakova@develor.com

www.develor.cz







Komentáře, dotazy a připomínky nám můžete zaslat kontaktním formulářem.
Uživatelské jméno 
Heslo 


Zaregistrovat se
Zapomenuté heslo
 
 
Odborná spolupráce
GASTRO & HOTEL
GASTRO Plus
C.O.T.
 





















TOPlist