Inzerce práce v gastronomii, hotelnictví, lázeňství a cestovním ruchu
    
    
     24. září 2017   |   10:25
Uživatel nepřihlášen



Pokročilé hledání 

Kuchařské školy mění socialistickou výuku

Kateřina Sobotková, šéfredaktorka časopisu Gastro&Hotel

Kateřina Sobotková, šéfredaktorka časopisu Gastro&Hotel Jste šéfredaktorkou časopisu Gastro&Hotel profi revue od roku 2008. Co vás přimělo k rozhodnutí vytvořit vlastní časopis?

V oblasti gastronomie a médií se pohybuji už více jak 15 let. Pracovala jsem dlouhá léta v televizi, kde mi dodnes běží dva TV kulinářské pořady (Párty s kuchařem na Primě a Kuchařská pohotovost na ČT 1), a musím přiznat, že vymýšlet a tvořit pořady o vaření je krásná práce. Bohužel se mi mé poslední dva televizní kuchařské projekty nepodařilo (zatím :o)) dostat na obrazovku, a tak jsem začala experimentovat s kulinářskými časopisy. Nejprve Pečeme, vaříme pro Bauermedia, pak časopis Víno a styl, později B2B titul pro profesionály v gastronomii Pirát a nakonec jedna nepříliš dobrá zkušenost v dalším časopisu pro odborníky v hotelnictví a gastronomii mě přivedla na myšlenku vytvořit vlastní časopis, podle svých vlastních zkušeností, který bude přinášet nejen zajímavosti, aktuality, rozhovory, inspiraci z oblasti gastronomie a cestovního ruchu, ale bude také psát o lidech, kteří se v tomto segmentu pohybují. Naše poslední číslo mělo speciální přílohu, která byla nazvaná O Vás pro Vás a byla plná rozhovorů a anket s osobnostmi z gastronomie a hotelnictví. Dělat gastronomický časopis je stejně krásná práce jako dělat pořady o vaření :o)

Na trhu je mnoho časopisů orientujících se na oblast hotelnictví a gastronomie. Je těžké se prosadit?

Prosadit se v dnešní době s jakoukoli novinkou na trhu je určitě těžké. O to těžší, že my jsme se pustili do oblasti, kde je docela velká konkurence, a začali jsme navíc vycházet v roce 2008, kdy propukla světová ekonomická krize. To se samozřejmě projevilo i u nás, hlavně na inzerci. Pustili jsme se do nelehkého boje nejen s konkurencí (ta je ale zdravá a nutí nás být lepší a zajímavější…), ale především s krizí. A i když nám doba moc nepřeje, bojujeme s velkou chutí, protože máme úžasný redakční tým lidí, se kterými je opravdu radost pracovat, a věříme, že pokud se nám podaří přežít tuto dobu, budeme silnější a schopnější…

Chystáte nějaké změny či novinky?

Pro letošní rok 2010 jsme připravili pro naše čtenáře hned několik novinek. Jednak jsme rozšířili rubriku o pivu a testujeme lahvové pivo podobně, jako jsme dosud testovali jen víno. Také začínáme s Akademií kávy, seriálem, kterým provází známý barista Roberto Trevisan, a kde se zájemci dozví vše o kávě a její přípravě. V rubrice Bar začínáme nový seriál Saši Mikšovice – Šest pilířů mixologie, a jako s úplnou novinkou přicházíme s novou rubrikou - Technologie, kde budeme přinášet aktuální informace a představovat trendy z oblasti kuchyňských technologií. A je toho mnohem více, protože máme také více stránek (60), ale nejlepší bude, prvním výtiskem letošního roku, který vyjde 8.2., zalistovat…

Kdo jsou vaši čtenáři, jaký máte náklad a jak řešíte distribuci?

Naši čtenáři jsou především majitelé, manažeři, ředitelé, vedení a personál restaurací, hotelů a penzionů. Tedy profesionálové z oblasti hotelnictví a gastronomie. Mezi velkou skupinu našich čtenářů patří ale také odborné školy, lázeňské provozy a podnikatelé v cestovním ruchu. Vycházíme dvouměsíčně (tedy 6x do roka) v nákladu 5000 výtisků. Časopis je distribuován zdarma přímo do jednotlivých podniků, konkrétním osobám. Protože ale naši datábazi aktualizujeme, a jsou tací, kteří pak neobdrží všechny výtisky, zařídili jsme pro tyto stálé čtenáře celoroční předplatné. Více o předplatném a samozřejmě nejen o něm, najdete na našich webových stránkách.

Odkaz: www.gastroahotel.cz




Komentáře, dotazy a připomínky nám můžete zaslat kontaktním formulářem.
Uživatelské jméno 
Heslo 


Zaregistrovat se
Zapomenuté heslo
 
 
Odborná spolupráce
GASTRO & HOTEL
GASTRO Plus
C.O.T.
 





















TOPlist