Inzerce práce v gastronomii, hotelnictví, lázeňství a cestovním ruchu
    
    
     20. listopadu 2017   |   10:23
Uživatel nepřihlášen



Pokročilé hledání 

Kuchařské školy mění socialistickou výuku

Marina Zulueta, ředitelka Clarion Hotel Prague City

Marina Zulueta, ředitelka Clarion Hotel Prague CityNový čtyřhvězdičkový Clarion Hotel Prague City v samém centru Prahy, nejmladší ze všech Clarionů vede z pozice ředitelky Marina Zulueta, která dosud působila na postu Rooms Division Manager vysočanského Clarion Congress Hotelu Prague. Jak se cítí v nové roli hotelové manažerky, v čem vidí budoucnost hotelu a jaké jsou první dojmy z provozu, popsala měsíc po jeho otevření.

Máte zkušenosti z mnohem větších hotelů, není vám Clarion Hotel Prague City těsný?

Máte pravdu, působila jsem ve čtyř- a pětihvězdičkových hotelech s kapacitou přesahující pět set pokojů, které jsou zaměřené na konferenční klientelu. I zde byl ale prioritou individuální přístup k hostům. Clarion Hotel Prague City je pro mě změnou a zároveň výzvou. Spolu se svým týmem se snažím budovat útulný hotel s vysokou kvalitou služeb, kde každého hosta hýčkáme a individuálně o něj pečujeme. Neméně významná je v tomto ohledu také restaurace a vynikající kuchyně, kterou se snažíme oslovit i residenty a místní firmy, kterých je v okolí velké množství.

Co nový hotel nabízí v oblasti ubytování a služeb?

Nový Clarion nabízí celkem 64 dvoulůžkových pokojů kategorie Superior, z toho jeden je uzpůsoben také pro hendikepované hosty. Všechny pokoje jsou nekuřácké a vybavené minibarem, kávovým a čajovým setem, žehlící soupravou a samozřejmě vanou se sprchovým koutem. V rámci pokojů je k dispozici bezplatné kabelové připojení k internetu, ve společných prostorách a v restauraci je možné využít bezplatně WiFi. Z doplňkových služeb bych ráda uvedla např. room service, směnárnu, kancelářské služby nebo taxi službu s luxusními automobily značky Audi.

Zmínila jste také restauraci a gastronomii…

Jedním z našich cílů je nabídnout skvělé gastronomické zázemí, jak hotelovým hostům, tak i běžným návštěvníkům, za což je odpovědný šéfkuchař Kamil Zelenka a F&B Manager Maroš Šivec. Oba pracovali řadu let v mezinárodním řetězci a vynikajících restauracích. Klimatizovaná restaurace Benada s barem má kapacitu 70 míst a představuje příjemné útočiště pro soukromou i pracovní snídani, pohodový oběd, odpolední klidné posezení při kávě či sklence vína i reprezentativní prostor pro společenskou večeři. Hned v prvním měsíci se nám výborně osvědčila zajímavá polední nabídka za příjemné ceny, kterou jsme nově rozšířili o pestrý salátový bufet. Od 1. června pak lze využít posezení na zahrádce. Zároveň připravujeme i speciální sezónní nabídky inspirované gastronomickým kalendářem – aktuálně je to chřestové menu, v červnu to budou zmrzlinové poháry nebo sekt s jahodami a o prázdninách lehké salátové variace.

Hotel má za sebou první měsíc provozu – jak jej hodnotíte?

Určitě se nám podařilo vykročit pravou nohou, o čemž svědčí stoprocentní obsazenost již v prvních dnech provozu. I výhled na další měsíce vypadá velice slibně, naše očekávání se tedy více než splnila. Nejcennější je pro nás ale pozitivní feedback od našich hostů, kteří si pochvalují především skvělý servis a individuální přístup personálu. V současné době tvoří většinu naší klientely hlavně leisure segment, ráda bych ale do hotelu přilákala i více korporátní klientely, pro kterou má hotel obrovský potenciál díky své výhodné poloze.

V čem spatřujete výhody značky Clarion a v čem naopak nevýhody?

Výhodou je bezpochyby silný partner, tedy mezinárodní společnost Choice Hotels International, která nám frančízu poskytla. Významným benefitem je také široké povědomí a velmi dobré hodnocení hotelů Clarion v celé Evropě, kde v roce 2007 dokonce značka získala nejvyšší cenu pro full-servisové hotelové řetězce střední čtyřhvězdičkové kategorie. Hosté tak mohou očekávat, že servis, kterým jim byl poskytnut například v Německu, nebo Itálii dostanou ve stejné kvalitě také v České republice. Podobně je tomu i ve vztahu k našim partnerům, kteří už naše hotely znají a vědí, co mohou očekávat. Podobná jistota se pak přenáší na koncové zákazníky, naše hosty.





Komentáře, dotazy a připomínky nám můžete zaslat kontaktním formulářem.
Uživatelské jméno 
Heslo 


Zaregistrovat se
Zapomenuté heslo
 
 
Odborná spolupráce
GASTRO & HOTEL
GASTRO Plus
C.O.T.
 





















TOPlist